INLEDNING♥

Hej det här är en inledning på Closer than ever. 
Hej! Jag heter Natalie men alla kallar mig för nata. Jag är är 15 år och har bott i Frankrike i 1 och ett halv år. Jag är bästis med Oscar Enestad och vi har känt varandra enda sen vi varit 8 år. Jag hade precis kommit hem från Frankrike och sitter och väntar på Oscar vid Arlanda. Jag har inte fått någon uppdatering om vad som hänt medan jag varit borta och jag vet inte att nästan hela Oscars liv har förrändras. Men när jag får reda på det, förrändras mitt liv också.
Min familj är rik - eller rättare sagt min pappa. Han och mamma skilde sig får två år sen. Och eftersom pappa "trodde" att vi inte skulle klara oss fick vi nästan en halv miljon varranan månad. Mitt liv var inte det enklaste. Min mamma hade överlevt cancer och min pappa hade varit otrogen. Men oscar fanns alltid där och stöttade mig. Men nu hade vi ett bra liv. Min pappa hade flyttat till England och hörde av sig ibland vissa gånger för att se hur det var med oss. Min mamma hade gift om sig med en man som hette Daniel och vi hade flyttat in i en stor villa. 
hoppas ni vill läsa novellen och kommenterar om jag ska skriva mer! Puss oxh kram ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR