Closer Than Ever. Kap 6

Det var så underbart att gå hand i hand med nata och prata om allt. Ibland stannade vi upp och bara kollade ut över vattnet

-          Felix, sa Nata och stannade.

-          Vad är det gumman? Svarade jag.

-          Jag fryser, kan vi inte gå upp igen. Sa hon och skrattade lite.

-          Vad skrattar du åt?

-          Du såg så allvarlig ut. Sa hon och skrattade ännu mer.

Jag bara log och sedan så sprang vi tillbaka till hotellet. När vi kom fram så gick vi direkt upp till vårat hotell rum.

Natalies pov.

Jag tar en dusch. Sa jag till Felix och tog av mig min klänning och stod nu bara i underkläder. Felix bara stirrade på min rumpa. Ser du något du gillar eller? Sa jag och kastade klänningen på honom. Sen sprang jag in till badrummet. Efter att ha duschat klart så gick jag ut och såg att Felix inte var där. Felix vart är du? Halv skrek jag. Jag gick runt i rummet men hittade inte honom någonstans. Han hade säkert gått ner till sin mamma tänkte jag och började leta efter min pyjamas. Jag kände två armar som lyfte upp mig. – jag visste att det var felix. För han är alltid sån. FELIX SLÄPP NER MIG! Skrek jag och sparkade med fötterna. Han la ner mig på sängen och la sig över mig. Han började kyssa mig och snart gick det över till hångel. Hans händer började röra sig under min tröja och jag kände hur han började bli hård. Han drog av mig tröjan och jag gjorde detsamma med hans byxor. I nästa sekund så var vi båda nakna. Felix tog fram en kondom och satte på den. Är du säker på att du vill? Frågade han och kollade på mig. Jag nickade bara och han körde in sin ”vän” i min. i början gjorde det ont men snart blev det skönt.

Resten kan ni nog lista ut.

{nästa morgon}

Jag vaknade och såg att Felix inte låg i sängen. Jag tog upp min mobil och kollade hur mycket klockan var 11:47 fan, dem är säkert nere och käkar frukost. Sa jag och reste mig upp och tog på mig en klänning och fixade mig lite sen gick jag ner till restaurangen. När jag kom fram så kändes det som om jag föll ihop i tusen bitar. Någonting försvann inom mig. Jag kände hur tårarna rann och rann. Några bord framför mig så satt felix och kysste en annan tjej. Ditt jävla svin! Skrek så högt att det kändes som om mina lungor spräcktes. Jag sprang upp till rummet och packade ner alla mina saker. När jag gick förbi spegeln så tog jag av mig halsbandet som jag fick av felix häromdan. Det var ett hjärta och inuti hjärtan var dett ett F. jag slet av mig halsbandet och slängde det på sängen precis när jag öppnade dörren och tänkte gå ut så stormade Felix in. Man såg att han gråtit, han stod framför mig och tänkte precis kyssa mig men jag vände mig om och sprang ner till receptionen. Jag tog första taxin jag såg och åkte till flygplatsen. Jag hade bestämt mig. Jag vill aldrig veta av Felix nå mer. ALDRIG. När jag kom fram så köpte jag en enkelbiljett till första flyg mot Sverige. Flyget kom om en och en halvtimme. Jag gick mot kontrollen men tvekade en stund. Men gick sedan igenom. När jag var klar med alla kontroller så hörde jag någon ropa mitt namn.

Felix pov.

Vafan har jag gjort. Min förra tjej Amanda kom fram till mig medans jag väntade på nata nere vid frukosten. Och helt plötsligt kysste hon mig. I ögonvrån såg jag nata och hon skrek något med jävla svin. Jag puttade undan Amanda och sprang så fort jag kunde till vårat rum. När jag kom in så hade nata packat ner alla hennes saker. Jag ställde mig framför henne och skulle kyssa henne. Men hon vände sig bara om och gick. Jag stod i rummet och hade fortfarande inte fattat vad som hänt men när allt börjat sjunka in så tog jag första taxin och åkte till flygplatsen. Jag kollade på tidtabellen och såg att ett flyg mot sverige snart kom. Jag sprang mot kontrollen och såg att natalie precis hade gått igenom. Natalie! Skrek jag om och om igen men hon vände sig inte om. Jag sprang förbi alla kontroller och sket full ständigt i att det börja pipa. Jag bara sprang så fort mina ben orkade och tog tag i Natalie och bar upp henne och kysste henne. Sen kramade jag om henne. Vi stod där i säkert flera minuter men jag brydde mig inte. Det enda som var viktigt var att jag hade henne här. Förlåt det var inte jag…det var am- jag vet felix. Det är okej. Avbröt hon mig och kysste mig. Jag älskar dig felix. Sa hon och kollade mig rakt i ögonen. Jag älskar dig också sa jag och kysste henne igen. 

 

vi åkte tillbaka till hotelletoch gick upp på vårt rum. Klockan var halv 2 och vi gick till mammas rum. När vi öppna dörren så stod hon och packa. Jag släppte natas hand och gick fram till mamma.

-          Vart ska du? Frågade jag ivrigt.

-          Det var något på jobbet. Så jag måste hem sa hon utan att lyfta blicken. Men ni ungar får stanna om ni vill. La hon snabbt till.

Jag kollade på nata och hon nickade och log.

-          Ja okej, vi stannar. Sa jag

-          Okej. Jag lägger in 3500 på dit kort så får ni leva på det okej. Sa mamma och stängde den sista väskan.

Hon kramade mig och gav mig en puss på kinden. Sen gick och och kramade natalie. Hejdå ungar. Ta hand om er. Och om det händer något så får ni ringa. Sa mamma och gick ut. Jag gick fram till nata och kramade henne.

-          Vill du dra till stranden? Frågade jag

-          Javisst. Sa hon och log stort.

Vi gick upp till vårt rum och bytte om. Sen så promenerade vi hand i hand till stranden. När vi kom fram var det fullt med folk. Vi hittade en bra plats och la oss ner och solade. En halvtimme hade gått och jag började tröttna på att bara ligga här. Jag reste mig upp och bar upp nata och gick mot vattnet. Feeeliix nej, dett är kalt. skrek hon och skrattade. jag sprang in i vattnet och kastade ner nata. Fan dig Felix! Sa hon och skrattade.

 
 

 

 

 

 

 

 

 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR