Closer Than Ever. Kap 2

. När vi kom fram var det nästan helt fullt. Hej Oscar! Hörde jag några säga bakom oss. – nej, inte fler tjejer tänkte jag. Men när jag vände mig om så såg jag… 


 

...Tre snygga killar, en blond, en som hade mörkt hår och en till blond.. Dem gick emot oss och det kändes som om jag stod där och glodde i flera minuter. ”Nata. Natalie?” sa Oscar och skakade lite på mig. Va? Oj förlåt. Sa jag och blev lite röd om kinderna.

-          Det här är Felix sa oscar och pekade på den ena blonda. Och det här är omar. Sa han och pekade på den mörkhåriga. Och det här är Oscar, men kalla han för ogge. Och pekade på den andra blonda.

-          Hej! Sa alla i kör.

-          H-hej. Stammade jag. Dem var alla tre jätte snygga.

-          Så vill ni bada eller?– sisten in är ett rutten ägg. Sa Felix och alla började springa mot vattnet.

 

Efter att vi badat i en timme gick jag upp och solade. Efter några minuter hörde jag fotsteg och trodde att det var Oscar som kom. Hej oscar. Sa jag glatt och kollade upp. Men när jag kollade upp så var det inte oscar som hade kommit. Det var felix.

-          Haha har du redan glömt bort mitt namn? Sa felix lite retsamt.

-          Haha nejdå! Felix vare eller hur? Sa jag och skrattade.

-          Rätt. Sa han och log sitt fantastiska leende. ¨

Vi bara låg där och kollade på varandra – en lång stund. Felix lutade sig fram och kysste mig. Jag blev varm i hela kroppen och fick fjärliar i magen. Det kändes så bra med ändå så fel. Jag drog mig undan och Felix kollade fundersamt på mig.

Felix Pov.

Natalie var så himla fin. Hennes hår såg så mjukt och fint ut. Hennes leende var vackrast. Hon var perfekt. Vi satt på strand filten och skrattade. Sen så låg vi bara där och kollade på varandra. Det var så mysigt. Jag böjde mig fram och kysste henne. Hennes läppar smakade jordgubbe och hon luktade så gott. Jag skulle kunna kyssa henne i all evighet. Tyvärr blev det inte så, Natalie drog sig undan.

-          Felix, vi träffade varandra idag..borde vi inte lära känna varandra lite först? Sa hon

-          Eh..ja visst. Sa jag och blev lite besviken

-          Men jag tror jag måste hem nu.

-          Okej. Ska jag säga till dem andra?.

-          Aa tack. Sa hon och log.

Jag ställde mig upp och gick och hämtade dem andra killarna. Efter en kvart var alla redo att åka eftersom Nata och Oscar hade cyklat hit så åkte dem hem till nata. Och vi andra tog bussen. När jag skulle ge Natalie en kram och säga hejdå så gav jag henne mitt telefon nummer. Tack sa hon och gav mig en snabb puss på kinden.

Oscar pov.

Jag såg att Nata pussade felix på kinden. Jag undra om det var något mellan dem…jag menar jag vill inte att nata skulle bli sårad.

På vägen hem såg Nata överdrivet glad ut. Hon log under hela cykelturen.

-          Du nata? Sa jag

-          Ja vad är det oscar? Svarade hon utan att kolla på mig

-          Är det något mellan dig och felix. Sa jag förrvirat.

-          Vad menar du? Svarade nata och stannade.

-          Ja men alltså…är ni ihop.?

-          Oscar. Jag träffa honom idag, du vet att jag inte är sån! Sa hon och brast ut i skratt.

Sen stod vi där mitt på vägen och skrattade. Efter några minuter satte vi oss på cyklarna igen och cyklade på väg hem. När vi var framme hemma hos Nata så sa vi hejdå och jag tog motorcykeln hem.

Natalies pov.

Resten av dagen tänkte jag bara på Felix. –felix –felix – felix. Jag kunde inte få ur honom ur huvudet. Våran kyss kändes så rätt..kärlek vid första ögon kastet antar jag. Jag gick upp i mitt rum och slängde mig på sängen och tog upp lappen Felix gav mig och slog in hans nummer på mobilen och skickade ett sms *Hej! Det är Nata♥* skrev jag och efter någon minut så svarade han. *Hej J lust att hitta på något?♥* skrev han. *visst, jag är ensam hemma så du kan komma hit.* svarade jag. Där om 10!♥ jag tog en snabb dusch och byte om till lite mysigare kläder gjorde en enkel sminkning och sedan hörde jag någon knacka på dörren.

 

 
 


hejjjjj

meeeeeer! jättebra ♥

Elin

Så bra :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR